Dismiss Notice
To celebrate the launch of our Skyblock reset, we are hosting a 40% Flash Sale over on our Webstore.

what will be the next server update?

Discussion in 'General Discussion' started by RyanFalido, Jan 25, 2020.

  1. RyanFalido

    Joined:
    Oct 12, 2019
    Messages:
    24
    Likes Received:
    57
    Ryafa
    really wanted the next update to have new mini games and new maps, like Skywars, CTF, SG, Murderer, CW

    To return to Spleef, put Tnt Run in several different modes and some hide and look for mini-games or a questionnaire for players like: don't get killed by TNT, create a sword as soon as possible, eat a food that fills your hunger

    I hope the Update will be later this year or in 2021: D
     
  2. puposaurus

    Joined:
    Jul 22, 2019
    Messages:
    1,101
    Likes Received:
    1,746
    puposaurus
    hello hello!
    i’m not too open to new minigames, and later in the bit of the post when i mention your hide n’ look idea, i kinda go into a small reason about it. anywyas, updates on the current minigames i’m full on for that idea. I know there have been many ideas thrown out and some already been written down and just being queued to be dealt with.. which is, like, amazing!, but would take some time so yk. anywyas.
    as much as i would like t lo see stuff like that return, i really don’t think those necessarily will make a reoccurrence. with splegg being removed, the server seemed to have replaced it with spleef in the lobbies.
    for your hide n’ look/hide n’ seek. this was in mcc one before back in the day. but i remember suggesting this and a staff saying, “Obviously it was removed for a reason and I think that instead of adding more games, the focus should be on improving the current games before adding new things”. so.. that’s something to consider.
    for your tnt run idea. i don’t think i quite understand how you described it, so maybe if you could give a little more detail and reasoning to why you would like to see this implemented into mcc when these games could easily be played on hypixel or the hive.

    have a great day!
     
    RyanFalido likes this.
  3. RyanFalido

    Joined:
    Oct 12, 2019
    Messages:
    24
    Likes Received:
    57
    Ryafa
    sim, acho que esses minijogos estão no hipixel, mas eu realmente gostaria que a mcc melhorasse e adicionasse esses novos minijogos, certamente haveria mais audiências

    Good Night !
     
  4. fajoszz

    Joined:
    Jul 25, 2019
    Messages:
    143
    Likes Received:
    284
    fajoszz
    Olá Ryan, então, antes de comentar sobre o tema, cuidado ao usar o google tradutor, ele não é muito bom de uma maneira geral (com textos e etc) Agora alguns pontos sobre o tema.

    *Sobre novos mapas: Ninguém sabe ao certo ainda, mas temos a certeza de que SIM, haverá um revamp, ou seja, uma mudança nos minigames. Novos mapas, atualizações, correção de bugs, etc. Infelizmente ainda não existe uma data agendada para isso, pois como você deve saber, a maior preocupação atual é o lançamento/adição do novo Anti-Cheat (que será em breve) e logo após isso, acredito que os donos irão voltar a focar no revamp dos minigames.

    *Sobre novos minigames: Alguns dos minigames que você citou foram removidos pois causavam lag na host/haviam poucos jogadores, então eles optaram por remove-los e melhorar os que são mais jogados (skywars, sg e ctf.)

    *Sobre voltar/add minigames: Bem, não concordo sobre voltar, porquê o skywars da MCC é realmente diferente de qualquer skywars que eu já tenha jogado, e para mim, ele é realmente único. Mas minigames tipo: tnt run, spleef, oitc e etc são minigames comuns e basicamente iguais em todos os servidores, acho que o que realmente traria/manteria um maior número de jogadores seria investir no skywars (minigame mais jogado) em novos modos de jogo (por ex: 4v4/torneios mensais, etc.) Pois o que faz a MCC ser o melhor servidor para mim, é porquê ela é diferente dos outros (o skywars) portanto, se ela adicionar esses minigames que você citou, ele seria apenas mais um server com os mesmos minigames.

    De qualquer maneira, obrigado pela sua sugestão, espero que continue dando ideias e recomendo que pense em melhorar algo que já dê certo (ex: skywars e os subservers) e não em adicionar algo que já existe em outros servidores, obrigado.
     
    guih likes this.
  5. RyanFalido

    Joined:
    Oct 12, 2019
    Messages:
    24
    Likes Received:
    57
    Ryafa
    bem, eu não sei falar inglês muito bem, desculpe pelos erros


    Agora entendo por que eles não jogam esses minijogos, devido ao atraso que faz sentido remover,

    e sobre torneios, pensei nisso também
    seria ótimo se tivesse,

    bem, vou pensar mais sobre alguns assuntos que eu posso comentar,

    obrigado por dar sua opinião e me tocar nesse assunto de minigame lag

    Bom Dia!
     

Minecraft Central Store | Powered by Xenforo | Minecraft Central Rules
The MCC server is in no way affiliated with Mojang, AB. Nor should it be considered a company endorsed by Mojang, AB.